חוגים ומרכז אפגרייד

ספורט נשים ומעורב - פילאטיס שם המורה: תמר דיין

פילאטיס: שיטה של תנועה והתעמלות שהומצאה בשנות העשרים ע"י ג'וזף פילאטיס, ומטרתה לחזק ולהאריך את השרירים תוך כדי שילוב של גוף, נפש ותודעה.

השיטה משלבת מודעות למנח עמוד השדרה, לנשימה נכונה, ואימוני כוח וגמישות. בנוסף, מצרה היקפים מפתחת מראה רזה ושטוח של השריר במקום מראה מנופח, התוצאה היא גוף מאוזן, חזק וגמיש בעל בטן שטוחה, רגליים מעוצבות וגב חזק.

כללי הבסיס של תרגול פילאטיס:

1. נשימה: נשימה מלאה ונכונה היא בסיסו של תרגול הפילאטיס. זכרו לשאוף דרך האף ולנשוף דרך הפה, ולעשות את זה במשך כל התרגול.

2. מרכוז: תרגול פילאטיס דורש שתשומת הלב תהיה על מרכז הגוף - האזור המרכזי שבין הצלעות התחתונות ועצם המפשעה. מקורם של תרגילי הפילאטיס באותו מרכז.

3. ריכוז: נסו להביא את מלוא תשומת הלב שלך לתרגיל, ועשי זאת במחויבות מלאה. זאת הדרך להשיג את התועלת המרבית מכל תנועה.

4. שליטה: כל תרגיל פילאטיס מבוצע עם שליטה מלאה בשרירים. אין איבר בגוף שלא תורם למאמץ.

5. דיוק: נסו לחשוב על כל איברי הגוף ועל איך הם תומכים בתרגיל ועובדים ביחד.

ניתן לשלב עם אירובי זומבה ועיצוב וחיטוב
 
12 חודשי פעילות. תשלום ביטוח שנתי כמפורט בתקנון.
 

גיל

יום

שעה

מחיר

מחיר שנתי

הערות

מעורב

ב'

ו'

20:30-21:30

8:10-9:10

 

2040 ₪

2640 ₪

3240 ₪

פעם בשבוע

פעמיים בשבוע

3 פעמים בשבוע

ספורט נשים ומעורב - פילאטיס

תוצאות חיפוש

ימי פעילות: ב , ו
קבוצת גיל: מבוגרים
תחום: ספורט