הצעות מחיר לאספקת שירותי רשת תקשורת

תאריך אחרון לקבלת הצעות: 5.6.24 בשעה 14:00

 

בקשה לקבלת הצעת מחיר מספק-הצעות מחיר לאספקת שירותי רשת תקשורת עבור עמותת זמארין (עמותה עירונית – מועצה מקומית זכרון יעקב)

זמארין – העמותה לתרבות פנאי וקהילה בזכרון יעקב (להלן: "העמותה" או "המזמינה"), עמותה עירונית של המועצה המקומית זכרון יעקב מקיימת ומנהלת אירועי תרבות ופנאי עבור קהילת זכרון יעקב.

העמותה מעוניינת בקבלת הצעות מחיר לאספקת טובין – שירותי מחשוב (להלן: "הטובין"), בהתאם לתנאים שיפורטו להלן.

 

על המציעים ליתן הצעה כספית על גבי טופס ייעודי המסומן כנספח א' להלן, זאת תוך ציון התמורה הכספית בגין כל פריט. במידה ונפלה טעות אריתמטית העמותה תהא רשאית לבצע
חישוב ותיקונים בהתאם. בכל מקרה, הבסיס לביצוע החישוב יהא הסכום בו נקב המציע לגבי כל פריט ולא הסכום הכולל.

טופס ההצעה הכספית, לרבות פניה זו, בחתימת המציע בתחתית העמוד, יישלחו לדוא"ל [email protected] וזאת עד לא יאוחר מיום 5.6.24 שעה 14:00. לאחר התאריך והשעה הנ"ל לא תתקבלנה הצעות.

במידה ויידרש יצרף המציע להצעה תמונות ומפרט של הציוד המוצע.

בכל מקרה של אי בהירות ו/או לצורך לבירורים נוספים בקשר עם הזמנה זו ניתן לפנות אל העמותה בטלפון: 04-6297011 בימי א'-ה' בין השעות 8:30-15:30.

ההצעות הכספיות יוגשו במטבע ישראלי בלבד לא כולל מע"מ.

ההצעות ייבחנו ע"י ועדת התקשרויות של העמותה ועד לגבול סמכותה בסכום שלא יעלה על סכום הפטור ממכרז בהתאם לסעיף 3 (3) לתוספת הרביעית לצו המועצות המקומיות, תשי"א 1950 על עדכוניו בהתאם להנחיות משרד הפנים כולל מע"מ.

אין העמותה מתחייבת לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה שהיא. בנוסף, העמותה רשאית להחליט על בחירת ההצעה המתאימה ביותר, או להחליט לא לבחור כל הצעה שהיא, והכול במטרה להבטיח את מירב היתרונות לעמותה.

תוקף ההצעה והמחיר הנקוב בה תקף עד למשך 60 יום מיום ההגשה.

מובהר, כי הליך זה אינו מהווה הליך מכרזי וכי דיני המכרזים לא יחולו על הליך זה.

בכל מקום במסמכי ההליך בו מופיע לשון זכר, משמע גם לשון נקבה, ולהיפך.

לחצו להורדה והדפסת הקובץ