מכרז פומבי מס' 03/2024 - אספקת ארוחות לילדים בצהרונים

תאריך אחרון לקבלת הצעות מעודכן: המועד האחרון להגשת ההצעות הינו יום 28.07.2024 בשעה 12:00

1. עמותת זמארין – העמותה לתרבות ופנאי בזכרון יעקב (להלן: "העמותה" או "המזמינה") מבקשת בזאת לקבל הצעות מחיר לאספקת ארוחות לילדים בצהרונים עבור עמותת זמארין בתחומי המועצה המקומית זכרון יעקב, על פי התנאים המפורטים במסמכי מכרז זה.

2. את מסמכי המכרז והמסמכים הנלווים וכן את נוסח הסכם ההתקשרות ונספחיו שהזוכה יידרש לחתום עליו (להלן: "מסמכי המכרז" ) ניתן לרכוש תמורת תשלום במזומן על סך של 400 ₪ במשרדי העמותה, רחוב שירה 5, זכרון יעקב, (להלן: ״משרדי העמותה״), בימים א׳-ה׳ בין השעות 08:30-13:00, החל מיום הפרסום ועד יום אחד לפני מועד ההגשה. עלות הרכישה לא תוחזר בכל מקרה.

3. ניתן לעיין במסמכי המכרז המלאים ללא תשלום, באתר האינטרנט של העמותה הגשת המכרז אינה כרוכה בתשלום. הצעות למכרז ניתן להגיש אך ורק על גבי טפסי המכרז הזמינים באתר האינטרנט של העמותה.

4. שאלות הבהרה ניתן להגיש לעמותה בדוא"ל, בכתובת: [email protected] עד ליום 07.07.2024 בשעה 12:00. מענה לשאלות ההבהרה יעלה באופן מרוכז לאתר האינטרנט של העמותה.

5. את ההצעות לרבות כל מסמכי המכרז כשהם חתומים על ידי המציע יש להכניס למעטפה סגורה כשעליה מצוין מספר המכרז בלבד, ללא פרטי המציע ולהכניסה לתיבת המכרזים שבמשרדי העמותה, רחוב שירה 5, זכרון יעקב, עד ליום ב', 28.07.2024 בשעה 12:00. מובהר כי אין לשלוח הצעות בדואר או בכל דרך אחרת. הצעה שלא תמלא אחר כל תנאי המכרז תפסל ולא תובא לדיון.

6. העמותה אינה מתחייבת לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה שהיא.

7. מודעה זו מכילה מידע כללי וראשוני בלבד. התנאים ויתר הפרטים המחייבים ביחס למכרז הם כמפורט במסמכי המכרז. במקרה של סתירה או אי התאמה בין האמור במודעה זו לבין האמור במסמכי המכרז, תגברנה הוראות מסמכי המכרז.

8. העמותה שומרת לעצמה את הזכות לבטל את המכרז ו/או לא לחתום על החוזה ו/או להקטין את היקפו מכל סיבה שהיא בהתאם לשיקול דעתה המלא והסופי ועל פי יכולתה התקציבית לפני ובמהלך הביצוע ולמציעים לא תהא כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה נגד העמותה עקב ו/או כתוצאה מכך.

9. מסמכי המכרז מנוסחים לצרכי נוחות בלשון זכר ו/או נקבה, אך מתייחסים ל-2 המינים כאחד.

אלון שנירר, מנכ"ל
עמותת זמארין

לחצו לצפייה והורדת חוברת המכרז

לחצו לצפייה בשאלות הבהרה

לחצו לצפייה בהודעת הארכת המכרז